موضوعات داغ

غول مرحله آخر لندرور معرفی شد؛ "ورلد اندر" یک لندرور دیفندر 6x6 با قیمت 374,999 دلار

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت Apocalypse Manufacturing که در فلوریدا مستقر است، یک محصول جدید با ۶ چرخ را معرفی کرده است. این بار، لندرور دیفندر با نام "ورلد اندر" (World Ender) معرفی شده است.

شرکت Apocalypse ادعا می‌کند که اولین سازنده نسخه 6x6 از نسل کنونی دیفندر است. هدف این بود که یک رقیب برای مرسدس بنز G63 AMG 6x6 ایجاد کنند که از زمان تولید محدود خود در حدود یک دهه پیش، به یک کلکسیونی ارزشمند تبدیل شده است.

این تبدیل 6x6، صندلی‌های ردیف سوم دیفندر را حفظ کرده و در عین حال یک قسمت بار 4 فوتی اضافه می‌کند. محورهای عقب بر روی یک شاسی لوله‌ای نصب شده‌اند و محور عقبی‌ترین قسمت قابل جدا شدن از سیستم انتقال نیرو است تا به بهبود مصرف سوخت کمک کند. با این حال، انتظار نمی‌رود مصرف سوخت چندان چشمگیر باشد، زیرا Apocalypse همان موتور ۵.۰ لیتری V8 سوپرشارژ دیفندر را با قدرت ۵۱۸ اسب بخار حفظ کرده است.

"ورلد اندر" بر روی یک سیستم تعلیق بادی قرار دارد که می‌تواند ارتفاع خودرو را تا 8 اینچ بالا یا پایین بیاورد.

ورلد اندر" یک لندرور دیفندر 6x6 با قیمت 374,999 دلار

علاوه بر این، یک کیت افزایش ارتفاع که توسط Apocalypse طراحی شده است نیز نصب شده است. افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، همراه با فندرهای پهن‌تر که عرض خودرو را ۲ فوت افزایش می‌دهند، فضای لازم برای نصب لاستیک‌های ۳۸ اینچی بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی را فراهم می‌کند. یک رول کیج روی بخش بار، یک نرده فشار در جلوی خودرو، پله‌های جانبی و یک باربند نیز از دیگر تغییرات ظاهری این خودرو هستند.

شرکت Apocalypse اکنون سفارش‌های دیفندر 6x6 را دریافت می‌کند. قیمت این خودرو از 374,999 دلار شروع می‌شود که حتی از قیمت 297,999 دلاری نسخه 6x6 رم 1500 TRX که این شرکت در سال 2022 معرفی کرد، بیشتر است.

فضای داخلی لندرور دیفندر 6x6

علاقه‌مندان به لندرور که تمایل به داشتن نسخه چهار چرخ دارند، حالا می‌توانند مدل 2025 دیفندر اوکتا (Defender Octa) را نیز در نظر بگیرند؛ یک مدل آفرود کارخانه‌ای با عملکرد بالا که مجهز به موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو است و همراه با سیستم هیبریدی خفیف، 626 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد